28 October 2016

Polis Buru Pegawai SPRM Pukul Isteri, Paksa hisap kemal**n anak

-- --


UPDATE: Polis kini sedang memburu seorang pagawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bagi membantu siasatan berhubung dakwaan memukul isterinya.

Ketua Polis negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, lelaki berusia 37 tahun kini diburu bagi membantu siasatan tiga laporan membabitkan ugutan jenayah, keganasan rumah tangga dan penyalahgunaan dadah.

"Anggota SPRM ini sebenarnya anggota yang bermasalah, dia pon dah lari dari tugas jadi kita sedang mengesan untuk menangkapnya.

"Kita telah buka kertas siasatan selepas menerima tiga laporan terhadapnya dan kita mendapati dia juga terlibat dengan dadah," katanya dalam sidang media Hari Invovasi PDRM 2016, di sini, hari ini.




Semalam, media melaporkan SPRM telah membuka kertas siasatan tatatertib terhadap pegawainya yang didakwa  memukul isterinya yang tersebar di media sosial baru-baru ini.
Kau Paksa Aku Hisap Kemaluan Anak Sendiri Depan Kau, Untuk layan Nafsu Binatang Kau, Suami Jenis Apa Kau Ini.

Gambar & Identiti Suami Dera Isteri Dan Paksa Hisap Kemaluan Anak Sendiri.
SPRM dalam kenyataannya berkata, ia bersedia memberi kerjasama kepada pihak polis susulan laporan polis yang dibuat mengenai dakwaan wanita itu.


"SPRM tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan disiplin sekiranya terbukti bersalah," kata kenyataan itu.-Sinar Harian

(Berita sebelumnya)

Susulan kes dua beranak dilayan macam binatang atas mangsa keganasan rumah tangga termasuk dipaksa menghisap kemaluan anak sendiri kini dalam penyiasatan pihak SPRM.

Dimaklumkan mangsa adalah Shahilda Fadhil 22 Sementara Identiti suaminya adalah Nazrin (india muslim) yang merupakan salah seorang anggota SPRM.

Sebelumnya luahan Shahilda Fadhil  yang menjadi mangsa dera secara sexual,dipukul diperlakukan seperti binatang termasuk dipaksa menghisap kemal**n anak sendiri oleh suaminya menjadi viral dilaman media sosial karena tiada diambil tindakan hingga kini sementara report polis sudah dibuat  pada 20 September lalu.

Namun informasi terkini Pihak atasan SPRM telah menerima aduan berkenan dan akan menyiasat lelaki tersebut.

“SPRM tidak akan berkompromi salah laku pegawai,kami bersedia memberi kerja sama dengan pihak polis diraja malaysia, susulan laporan polis mengenai dakwaan seorang wanita dipukul oleh suaminya yang merupakan pegawai SPRM yang tersebar di media sosial baru baru ini.

Sususlan itu SPRM juga telah membuka kertas siasatan tatatertip terhadap pegawai terbabit dan tidak akan teragak agak untuk mengambil tindakan disiplin sekiranya terbukti bersalah.katanya.